عِشق عَلَیهِ السَّلام

ای ماهی فتاده به دریای خون و خاک - قربانیان کوی تو هستند بی پلاک

عِشق عَلَیهِ السَّلام

ای ماهی فتاده به دریای خون و خاک - قربانیان کوی تو هستند بی پلاک

عِشق عَلَیهِ السَّلام

چقدر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبی قبرم به شما محتاجم

گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ

به نسیمی همه راه به هم می ریزد

کی دل سنگ تو را آه به هم می ریزد  

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم

با همین سنگ زدن ، ماه به هم می ریزد

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است

گاه می ماند و نا گاه به هم می ریزد

انچه را عقل به یک عمر به دست آورده است

دل به یک لحظه کوتاه به هم می ریزد

آه یک روز همین آه تو را می گیرد 

گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد

*****

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق

و سکوت تو جواب همه مسئله هاست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
بی پلاک

نظرات (۵)

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
سنگ در برکه می اندازم و می پندارم

با همین سنگ زدن ، ماه به هم می ریزد

سلام علیکم
بسیار زیبا بود
خدایا همراه مون باش


بسیار به دل نشست

یاعلی
خداقوت(صلوات برای فرج)

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۴ جوان انقلابی
احتمالا این پست ایهام داره! :|
شعرای فاضل معرکست ...
حالا مخاطب خاص داشت؟!
لینک شدید
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۴ حامد آزادی
خوشحال میشم نظرتو در مورد آخوند فیلم دودکش بدونم.
فک کنم خودت هم شعرایی داشته باشی؟!
خوشحال میشم یه چندتایی شو بدی بخونیم
سلام علیکم
ممنون الحمد الله و المنه

خو بفرمایید مجلس بی ریاست
مهمونم کم داشتیم دور کرسی می چسبه:)

من دیگه یواش یواش دارم مطمئن میشم که ما همدیگه رو میشناسیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی