عِشق عَلَیهِ السَّلام

ای ماهی فتاده به دریای خون و خاک - قربانیان کوی تو هستند بی پلاک

عِشق عَلَیهِ السَّلام

ای ماهی فتاده به دریای خون و خاک - قربانیان کوی تو هستند بی پلاک

عِشق عَلَیهِ السَّلام

چقدر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبی قبرم به شما محتاجم

به بهانه ی زیارت مخصوصه حضرت رضا (ع)

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

من قصد کرده ام بروم مشهدالرضا

من قصد کرده ام بروم یا علی مدد

روزگارمان را در زمانی سپری می کنیم که حاجیان حرم الهی راهی مکه و مدینه شده اند و یا در حال تشرف اند

و باز هم ما در دلمان حسرتی داریم .

راستی یا " رئوف و یا رحیم "!  تو " رب شهر ذی القعده " هم هستی ؟ یا فقط " رب شهر رمضانی " ؟!

یادم میاد درست دو ماه پیش سی شب به درگاهت عرض کردم ؛ ... " اللهم الرزقنی حج بیتک الحرام " ...

   هر چند قسمت نشد که حاجی بیت خدا شویم ، اما شنیده ام هر کس به زیارت امام رضا علیه السلام برود

ثواب هزار هزار حج مقبول را دارد.

اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند

جان بقربان تو آقا که حج فقرایی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
بی پلاک

نظرات (۴)

۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۶ جوان انقلابی
ما هم داریم میایم! :))
پاسخ:
سلام علیکم ،
اصلاً شما نیای که نمیشه ، بالاخره زیارت مخصوص باید با مخاطب مخصوص (خاص) باشه.
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۳ علی احمدی
سلام

زیارت مخصوص امام رضا در 23 ذی القعده خوش بگذره
برای ما که زیر خط فقریم هم دعا بفرمایید
حج ما فقرای زیر خط فقر آرامگاه عمه بانوست
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ سوشیانت ...
از آن زمان که از این خاک پاک پا شده ام

گدای دائمی حضرت رضا شده ام
یا علی...
من که کبوتر دلم انس گرفته با رضا
می شنوم ز قدسیان زمزمه ی رضا رضا

التماس دعا.... زیارت قبول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی