عِشق عَلَیهِ السَّلام

ای ماهی فتاده به دریای خون و خاک - قربانیان کوی تو هستند بی پلاک

عِشق عَلَیهِ السَّلام

ای ماهی فتاده به دریای خون و خاک - قربانیان کوی تو هستند بی پلاک

عِشق عَلَیهِ السَّلام

چقدر گریه کنم تا نبری از یادم
در سراشیبی قبرم به شما محتاجم

اِلهی لا تُؤَدِّبْنی بِعُقوُبَتِکَ ...

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بسم رب الحسین علیه السلام

ادخلوها بسلام آمنین دعیتم الی ضیافة الله

شب های مناجاتِ صاحب انفاس حیدری   

بخوان پیرمرد که دلم تنگ است، بخوان دوباره ... من آمدم من همان فراریم، بخوان اللهم رب الشهر رمضان ...

 تا جمع شب زنده داران لب باز نکرده بغض گلویشان مثل آتش فشانی سربازکند .

بخوان پیرمرد ازافتتاح ؛ از ابوحمزه ؛ آه... چقدر دلم تنگ کمیل های رمضان المبارک است.

حاجی نغمه برآر مناجات کوفه را که جای مولا شب های های قدر در کوفه بسیار خالیست،

از قعر السجون بخوان جوشن صغیر .

 از آن نای زخمی ات که نوکران مخلص و پیر غلامان گفته اند:

اگر ارباب به همه سر انگشتی نمک کرم فرموده به منصور یک مشت نمک عطا فرموده است

برایمان هرشب پس از مناجات در شور شیدائی و شعور عرفائی ذکر حسین حسین ...

حاجی بازدست ما سائلان را در شق القمر این ماه بگذار ؛ در دست کریم اهل بیت 

و بخوان از گرمی تشنه لبی ؛ ناله بزن از نای دم افطار که عطشش کشت مرا ؛

به یاد آن لب تشنه تو رابه خدا بازهم بخوان :

میـــکشی مرا حسـین ...

پیرمرد باز مرا هر جمعه شب و هر آنِ این ضیافة الله با امام زمانمان آشتی بده ، دلم برایش تنگ شده ،

دلم برای سوز مناجاتش پری میخواهد ، تورا به آقاجانمان باز بخوان :

ترسم تو بیائی و من آنروز نباشم ... 

 حاج آقا منصور لحظه شماری میکنم برای علی کشیدن ها و نعره های حیدریت ، دقیقه شماری میکنم

شب هفدهم از عباس علیه السلام  بگوئی ، دیوانه ی شب سومم ، اصلاً مجنون همه شب های ارکم

و حق تعالی را شاهد میگیریم همه ترسم از آن است مبادا شب های قدر را درک نکنم ..

بخوان پدر جوانان ارک ؛ رفیق شهدا ؛ یار جانبازان ؛ سردار ثابت سیدعلی الحسینی الخامنه ای مدظله العالی.

امسال حزب الله پشتی نو میخواهد و اشکی دوباره ساز که زین کنند مرکب سربازی ولی فقیه را .

دل عطش مجیر دارد ، هوای مناجات کوفه ، غربت ام المومنین خدیجه کبرای رسول خدا ،

هوا هوای جوشن های صغیر و کبیر است و روضه موسی ابن جعفر علیه السلام .

هرکه دارد سر سودای خدا بسم الله 

هرکه دارد هوس کر و بلا بسم الله

*****

و در لاله گوشتان زمزمه میکنم آی نجوا شنوایان حقیر سرا پاتقصیر را از یاد مبرید .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
بی پلاک

نظرات (۲)

۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۱ فدایی امام خامنه ای(حفظه الله)
سلام وقت بخیر
ممنونم از حضور سبز شما دروبلاگ فدایی امام خامنه ای(حفظه الله)
ان شاءالله از ماه های پرخی وبرکت رجب و شعبان بهره کافی برده باشید وآماده برای ماه مهمانی خدا باشید

خوش به سعادت شما که تو جلسات حاج منصور ارضی شرکت می کنید بنده یکبار توفیق داشتم تو جلسشون باشم

با افتخار لینک شدید
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۰ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
خداقوتـــ
طاعات و عبادات قبولـــ
+ ماه رمضان ماه بندگی بر شما مبارکــ
++ خدایا؛ از سکوت دلم حرف می کشی اقرار و اعتراف در رمضانت، چه پر رونق است!
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی